مقاله

قهوه در قاره آمریکا

شرایط ایده‌آل برای رشد درختان قهوه در مناطق استوایی شکل می‌گیرد، در محیط‌هایی با عرض جغرافیایی 25 درجه شمال و 30 درجه جنوبی و یا ارتفاعاتی که خاک غنی شده دارند، ناگفته نماند که حرارت مناسب اثربخشی بالایی در رشد قهوه دارد. مجله cafe7n در این مقاله قهوه در سراسر جهان مورد بررسی قرار می‌دهد.

چه چیزی در کیفیت و طعم قهوه تأثیر می‌گذارد؟

همه چیز از تنوع گیاه، شیمی خاک، آب و هوا، میزان بارندگی و آفتاب و حتی ارتفاع دقیق در رشد و طعم قهوه اثر می‌گذارد. این متغیرها در پردازش محصولات دیگر نیز مشهود است، امروزه در اکثریت کشورهای جهان مزارع قهوه فعال می‌باشند.

خرید آنلاین قهوه

خرید آنلاین قهوه

قهوه در بیش از 50 کشور جهان گسترش یافته است، از جمله:

آمریکای شمالی

ایالات متحده – هاوایی

اگرچه مزارع قهوه در تمام جزایر هاوایی یافت می‌شوند ، اما قهوه Kona، در جزیره بزرگ هاوایی است که علاوه بر معروفیت بسیار مورد‌پسند افراد می‌باشد. فضای گرمسیری و سایبان بیابان‌ها با وجود آفتاب شدید محافظت قهوه تامین می‌کند. قهوه Kona از طعم و عطر دلچسبی برخوردار است.

مکزیک

مزارع کوچک مکزیت تولیدات قهوه بیشتری نسبت به مزارع بزرگتر دارند. بیش از 100000 کشاورز در این مزارع فعال می‌باشند و به نوعی قسمت عمده‌ای از قهوه جهان را تامین می‌کند. عطر و طعم فوق‌العاده قهوه مکزیکی در اعماق وجود آدم نفوذ می‌کند.

پورتوریکو

قهوه در سال 1736 از مارتینیک به پورتوریکو آورده شد و تا اواخر قرن 19، این جزیره ششمین صادرکننده برتر قهوه در جهان بود. با این حال، طوفان‌های بزرگ و رقابت از دیگر کشورهای تولید‌کننده قهوه، این جزیره را وادار به یافتن وسایل دیگری برای بقای اقتصادی کرد. امروزه صنعت قهوه با دقت كشت شده و از بالاترين استانداردهابرخوردار می باشد، دو جزیره بزرگ در حال رشد در جزیره کارائیب وجود دارد: گراند لارس در منطقه جنوبی مرکزی و یاوکو سلکو در جنوب غربی هر دو منطقه به قهوه بی‌نظیری را تولید می‌کنند.

آمریکای مرکزی

گواتمالا

اگرچه شاید به عنوان برخی از همسایگان آمریکای مرکزی و جنوبی خود مشهور نباشد، قهوه گواتمالا از کیفیت طعم و مزه‌ای متمایز برخوردار است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. سه منطقه اصلی در حال رشد از جمله: آنتیگوا، کوبان و Huehuetanango – هر کدام دارای منظره‌ای زیبا و خاکی ناهموار می‌باشند.

کاستاریکا

قهوه کاستاریکا در مزارع عمدتاً کوچک بزرگ پرورش می‌یابد. پس از برداشت محصول، بلافاصله در مراکز پیشرفته پردازش می‌شود، در آنجا پردازش با روش مرطوب آغاز می‌گردد. توجه دقیق به پردازش کیفیت و روش‌های رشد باعث ایجاد شهرت کاستاریکا برای قهوه خوب شده است.

تولید‌کننده قهوه

تولید‌کننده قهوه

آمریکای جنوبی

کلمبیا

کلمبیا احتمالاً شناخته‌شده‌ترین تولید‌کننده قهوه در جهان است و از نظر تولید سالانه در رتبه دوم جهان قرار دارد. منظره ناهموار کلمبیا محیط طبیعی مناسب برای رشد را فراهم می‌کند. قهوه کلمبیایی، بالاترین درجه لطافت و رایحه‌ای معطر دارد.

برزیل

برزیل بزرگترین کشور تولید‌کننده قهوه در جهان است که هزینه‌های ظاهراً بی‌پایان برای تولید آن در دسترس است. مزارع قهوه در برزیل اغلب کل زمین را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و برای تولید مقادیر زیادی قهوه نیاز به صدها نفر برای مدیریت و بهره‌برداری نیاز است. یک فنجان قهوه خوب برزیلی، شفاف، خوش طعم است.

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی خرید آنلاین قهوه در سراسر جهان با بهترین امکانات در اختیار افراد قرار می‌گیرد. در دنیای دیجیتال خرید آنلاین قهوه نقش موثری در مدیریت زمان دارد از این رو مجموعه cafe7n امکان خرید آنلاین قهوه را برای کاربران گرانقدر مهیا می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *