تمامی درخواست‌های کاربران از طریق سایت Cafe7N صورت می‌پذیرد. کافه 7N به منظور خرید آنلاین قهوه و شکلات طراحی شده است. تمامی سرویس‌های مجموعه از طریق ثبت سفارش در سایت WWW.Cafe7n.com صورت می‌پذیرد.

شرایط ثبت‌نام:

  • مشتری وظیفه دارد برای ثبت‌نام اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی را به صورت دقیق در سایت ثبت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت این اطلاعات بر عهده مشتری می‌باشد.
  • در صورتی که مشتری شناسه عبور خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهد مسئولیت چنین اقداماتی و عواقب آن به عهده خود مشتری است.

محرمانگی

Cafe7N اطلاعات جزئی چون نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل، نشانی و شماره تلفن ثابت از کاربران را در اختیار دارد که به منظور پاسخگویی به سئوالات، انتقادات و ارتباط مدیریت با مشتریان کاربرد دارد. این اطلاعات برای Cafe7N محرمانه تلقی می‌شود و بدون اجازه کاربر جز در شرایطی که برای پیشبرد سفارش، درخواست و مدیریت ارتباط با خود مشتری لازم باشد، به اشخاص ثالث واگذار نخواهد شد.

اطلاعات شخصی کاربر در سایت Cafe7N محرمانه تلقی می‌شود و جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.

مشتری متعهد است که اطلاعات ناقص خود را که در سیستم ثبت کرده در اسرع وقت اصلاح کند. این در حالی است که که کاربر در زمان ثبت‌نام باید اطلاعات صحیح و کامل را وارد سامانه کند. عواقب حقوقی ثبت شماره تلفن همراه مغایر، نشانی الکترونیکی غیرصحیح و اطلاعات نادرست شخصی به عهده کاربر است.

برای ثبت سفارش به شیوه زیر اقدام کنید:

  • ثبت‌نام در وب‌سایت
  •  انتخاب محصولات مورد نیاز
  • انتخاب نشانی و زمان تحویل کالا
  • نشانی‌های تعریف شده از سوی کاربر در حساب کاربری ذخیره شده و مشتری در سفارش‌های بعدی می‌تواند با اطلاعات خریدهای خود را انجام دهد.
  • زمان ارائه سرویس بر اساس بازه‌های زمانی حداکثر 24 ساعت برای شهر تهران انجام می‌پذیرد.
  • ثبت سفارش و انتخاب روش پرداخت

تحویل کالا:

  1. حداکثر 24 ساعت بعد از ثبت سفارش کالا در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
  2. چنانچه توضیحاتی برای دریافت کالا داشتید، در هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات ثبت نمایید.
  3. زمان و محل ارائه کالا با مشتری همانگ می‌شود.

روش‌های پرداخت وجه

  • کاربران مختار هستند هزینه خدمات را به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی و یا در محل پرداخت نمایند.

Cafe7N در چهارچوب قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی و تجارت الکترونیک کشور فعالیت می‌‌کند. هرگونه مغایرت با مشخصات فوق با هویت واقعی بر عهده خود شخص می‌باشد، Cafe7N هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات کاربران ندارد. لازم به ذکر است که کلمه عبور و نام کاربری محرمانه بوده و مسئولیت حفظ و نگه‌داری آن مربوط به خود فرد است.

سیستم پرداخت و درگاه‌های الکترونیکی متعلق به درگاه بانک‌های معتبر کشور است، لذا رفع هر‌گونه مشکل برعهده بانک می‌باشد. خطای بانکداری ظرف 72 ساعت پیگیری و مرتفع می‌گردد. به دلیل سهولت در انتخاب کالا، هزینه ها برحسب “تومان” اعلام و ارائه می‌شود.
Cafe7N عدم بروز اشکال یا قطعی را در صفحات اینترنتی این سایت را تضمین نمی‌کند.