مقاله

فواید سلامتی ناشی از نوشیدن قهوه

خرید قهوه در cafe7n

وقتی واژه قهوه را به کار می‌بریم تصور انرژی در افکار شکل می‌گیرد. با این حال بر اساس تحقیقات صورت گرفته مصرف قهوه یکسری مزایایی برای سلامتی افراد دارد. مهم‌ترین ویژگی مصرف قهوه جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان کبد، دیابت نوع 2 و نارسایی قلبی می‌باشد. بنا به نظر کارشناسان روزانه 2.25 میلیارد فنجان قهوه در دنیا مصرف می‌شود و محققان تاثیرات آن را روی بیماری‌هایی همچون دیابت، بیماری قلبی و عروقی، بیماری روده، بیماری التهاب روده و بیماری کبدی بررسی کرده‌اند و به شواهدی رسیدند که این ادعا را پشتیبانی می‌کند.

5 فایده نوشیدن قهوه

موارد بالقوه سلامتی با مصرف قهوه عبارتند از: محافظت در برابر دیابت نوع 2، بیماری پارکینسون، سلامتی قلب، بیماری کبد و سرطان کبد، cafe7n در این مقاله شما را با جزئیات بیشتر مصرف قهوه آشنا می‌کند.

  • قهوه و دیابت

قهوه به محافظت در برابر دیابت نوع 2 کمک می‌کند. در سال 2014، محققان داده‌های خود را در بیش از 48000 نفر جمع آوری کردند و به این نتیجه رسیدن که افرادی که روزانه 1 فنجان قهوه مصرف می‌کنند در مدت 4 سال 11% کمتر از بقیه در برابر خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار می‌گیرند. یک منبع آنالیز معتبر در سال 2017 به این نتیجه رسید، افرادی که روزانه چهار الی شش فنجان قهوه مصرف می‌کنند کمتر در خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار می‌گیرند.

  • قهوه و بیماری پارکینسون

مطالعات مختلف نشان داده‌اند کافئینی که در قهوه و بسیاری از نوشیدنی‌های دیگر وجود دارد میزان محافظت در برابر بیماری پارکینسون را افزایش می‌دهد. با توجه به نتایج به دست آمده افرادی که روزانه بیشتر از 4 فنجان قهوه می‌نوشند، پنج برابر کمتر از بقیه دچار بیماری پارکینسون می‌شوند. تحقیقات در سال 2012 نشان داد که قهوه تاثیر مثبتی در حرکت بیماران مبتلا به این بیماری دارد و نتایج نشانگر اینست که افراد که قهوه مصرف می‌کنند کمتر دچار افسردگی یا آلزایمر می‌شوند.

فواید قهوه

خرید قهوه در cafe7n

  • قهوه و سرطان کبد

محققان ایتالیایی دریافتند که مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد را حدود 40 درصد کاهش می‌دهد. مصرف روزانه 3 فنجان قهوه 50% خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می‌دهد.

  • قهوه و سایر بیماریهای کبدی

با توجه به تحقیقات سال 2017 مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد و بیماری کبدچرب غیر الکلی و سیروز کبدی را کاهش می‌دهد. این امر در کاهش خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا نیز نقش موثری دارد. به طور کل مصرف روزانه قهوه شرایط ایمنی در برابر مجاری صفرا را کاهش می‌دهد. متخصصین پیشنهاد می‌دهند که مصرف چند فنجان قهوه در روز 66% خطر هپاتیت و مشکلات کبد را کم می‌کند.

  • قهوه و سلامت قلب

با توجه به مطالعات سال 2012 نوشیدن قهوه مقاومت را در برابر نارسایی قلب افزایش می‌دهد و این امر در افراد مصرف کننده 11% کمتر می‌باشد. مصرف قهوه سلامت قلب و عروق را تضمین می‌کند و تاثیر مستقیم روی فشار خون افراد دارد.

Cafe7n مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین فرآورده‌های قهوه را در اختیار مخاطبان گرانقدر خود قرار می‌دهد، برای خرید قهوه می‌توانید از قسمت فروشگاه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *