اخبار

فواید نوشیدن قهوه در ایران

در بسیاری از شهرهای جهان کافه‌های بیشماری وجود دارد و جای تعجب نیست که قهوه یکی از بهترین نوشیدنیهای جهان به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که انواع قهوه در صدها کافه در تهران و نیز سایر شهرهای بزرگ ایران سرو می‌شود.

آزموده، رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی شاپ تهران در مصاحبه‌ای باFinancial Tribune گفت: “در مجموع 1500 کافی شاپ مجاز در تهران وجود دارد و حدودا 300 الی 400 دستگاه کافه شاپ در مرکز کشور مجوز ندارند.”

به تحقیق cafe7n در سال 1953 اتحایه فروشگاه‌های آب میوه، بستنی و قهوه در تهران تاسیس شد که وظیفه صدور پروانه کسب و کار و نظارت بر فروشگاه‌های مذبور در سراسر کشور را برعهده دارد که از وظایف اصلی آن می توان کنترل و بازرسی بهداشت و قیمت اجناس در مغازه ها را نام برد.

خرید آنلاین قهوه

خرید آنلاین قهوه در cafe7n

نحوه رسیدگی به تخلف

در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بارزسان اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ تهران، نخست هشدار می‌دهند و درصورت عدم رسیدگی به تخلف مذبور توسط متخلفین ، آنان جریمه و در مرحله نهایی مغازه متخلف بسته خواهد شد.

شایان ذکر است مطابق با گفته آزموده کافی‌شاپ‌ها در سالهای اخیر عملکرد چندانی نداشته‌اند. وی افزود: “فعالیت کافی شاپ در ایران فصلی است” و در فصل سرد سال 30-40% فروش کاهش می‌یابد.

وی خاطر نشان نمود هزینه‌های بالا (مربوط به اجاره ، مالیات ، دستمزد و …) قدرت خرید صاحبان کافی شاپ برای خرید مواد اولیه با کیفیت بالا بسیار کاهش داده و آنها نتوانسته‌اند مشاغل خود را گسترش داده و بهبود بخشند.

و در ادامه طیف وسیعی از خدمات منجمله انجام سفارشات متنوع از قبیل جمله قهوه یخ زده ، قهوه ترکی ، چای ، بستنی ، دسر ، کیک ، شکلات و شیرینی را شامل شده است . که خود تاثیر زیادی در تنوع منوها داشته که خود ایجاد تنوع بیشتری در غذاها و سلیقه های افراد در کافی‌شاپ‌ها به وجود آورده است.

در نهایت عصر دیجیتال همه چیز را تحت سیطره خود قرار داده است. امروزه خرید آنلاین قهوه مخاطبان فراوانی به‌دست آورده است. از این رو کافه 7n با ارائه خدمات آنلاین خرید قهوه زمان را برای کاربران تا حد زیادی بهینه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *