مقاله

مصرف شکلات تلخ در کاهش وزن

مجله cafe7n در این مقاله به مصرف شکلات تلخ در کاهش وزن می‌پردازد. فلاونوئیدهای موجود در شکلات تلخ می‌تواند به کاهش مقاومت به انسولین کمک کرده و از افزایش سنبله در قند خون جلوگیری کند. شکلات تلخ با مواد مغذی پر شده است و مطالعات نشان داده‌اند که برای فعالیت قلب نیز مفید است.

ساختار شکلات تلخ

شکلات از دانه‌های درخت کاکائو تهیه شده، و شکلات تلخ یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان است. بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که شکلات تیره می‌تواند سلامتی را بهبود بخشد و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد از مزایای دیگر آن به تثبیت قند‌خون، کنترل اشتها و در نتیجه تسهیل کاهش وزن اشاره می‌شود. در زمستان مصرف شکلات‌های تلخ گرفته را هرگز فراموش نکنید.

اما چه چیزی شکلات تلخ را به یک غذای فوق‌العاده تبدیل می‌کند؟

این کاکائوست که با مواد شیمیایی سالم مانند فلاونوئیدها و توبرومین بسته‌بندی شده است و هنگامی که در حد اعتدال مصرف می شود، این خوراکی خوشمزه دارای خواص درمانی قدرتمندی می‌شود.

کمک به کاهش کلسترول:

مصرف کاکائو نشان موجب می‌شود که سطح کلسترول (LDL) را کاهش یابد و سطح کلسترول “خوب” را نیز بالا می‌برد، به طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

شکلات تیره برای پوست مفید است:

فلاونول‌های موجود در شکلات تلخ با جذب اشعه ماوراء بنفش و محافظت و افزایش جریان خون به پوست می‌توانند از پوست در برابر آسیب آفتاب محافظت کند.

خرید آنلاین شکلات

خرید آنلاین شکلات

این امر به شما در کاهش وزن کمک کند:

بله! شکلات می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. طبق گفته‌های متخصص علوم اعصاب ویل کلاور، یک مربع کوچک از شکلات خوب ذوب شده روی زبان 20 دقیقه قبل از غذا باعث ایجاد هورمون‌های مغز می‌شود. که می‌گویند “من پر هستم”، برش میزان غذایی که متعاقباً مصرف می‌کنید. به پایان رساندن یک وعده غذایی با همان اندازه کوچک میزان میان وعده های بعدی را کاهش می‌دهد.

از ابتلا به دیابت جلوگیری می‌کند:

تحقیقات نشان داده است که کاکائو حساسیت به انسولین را بهبود می‌بخشد. بنابراین شکلات تلخ در اعتدال ممکن است به تأخیر بیفتد یا از بروز دیابت جلوگیری کند.

خلق و خوی شما را بهبود می‌بخشد:

شکلات‌های تلخ باعث می‌شود با تحریک تولید اندورفین‌ها، که یک ماده شیمیایی در مغز است و احساس لذت را به وجود می آید، احساس بهتری داشته باشید. همچنین حاوی سروتونین شیمیایی است، که به عنوان یک ضد افسردگی عمل می کند، از این رو باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید.
Cafe7n در راستای کنترل و مدیریت زمان سایت خرید آنلاین شکلات و قهوه را راه اندازی نموده و با یک کلیک امکان خرید آنلاین شکلات در آن فراهم می شود. برای خرید آنلاین شکلات تنها نیاز است کالای مورد نظر را انتخاب کنید و با ثبت اطلاعات در کمتر از 24 ساعت محصول را از کافه 7n دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *