مقاله

تاثیر مصرف شکلات بر خلق و خوی فرد

همه خوراکیژ‌ها روی بدن و روحیات افراد تاثیرات مختلفی را ایجاد می‌کنند. شکلات نیز از این قاعده مستثنی نیست. اثرات شکلات روی تقوت ذهن نقش مهمی را ایفا می‌کند، براساس تحقیقات آزمایشگاهی روی شکلات دانشمندان متوجه شدند که شکلات به صورت غیرمستقیم روی خلق و خوی افراد تاثیر می‌گذارد.

ساختار اثرات شکلات

در این ساختار افراد را به یکی از سه گروه ذیل تقسیم کرده‌اند:

  1. هر روز به مدت یک هفته روحیه خود را مورد بررسی قرار دهند و در مدت سه، چهار و یا پنج روز نیم انس شکلات تلخ بخورند و پس از آن شاهد تغییرات رفتاری و روحی خود خواهند شد.
  2. گروه دوم کورکوانه شکلات‌هایی را دریافت می‌کنند و بدون شناخت آن را می‌خوردند بعد از مدتی متوجه حس خوشحالی و سلامتی می‌شوند و علاوه بر آن میزان انرژی و نیروی دورنی آنها گسترش می‌یابد.
  3. برای گروه بعد شکلات جنبه دارویی داشت که در روز سه بار به خوردن آن می‌پرداختند و همین امر باعث شد بعد از مدتی آنها حس خوبی را تجربه کنند.

براساس تحقیقات کافه 7n نمونه‌گیری جامعه آماری به صورت تصادفی و طبقه‌ای برای توزیع 62 شرکت توزیع‌کننده نشان داد مصرف شکلات جدای از جنسیت و سن می‌تواند در تمامی افراد در هر شرایطی شور و شعف پدید آورد.

خلق و خوی انسان‌ها با مصرف متعادل شکلات در شرایط متنوع به صورت قابل توجهی تغییر می‌کند و تحقیقات cafe7n نشان می‌دهد که مصرف شکلات در هفته انرژی افراد را افزایش می‌دهد و حس شادمانی را در آنها رشد می‌یابد.

شکلات و قهوه براساس کافئین و موادی که دارند تغییرات اساسی در خلق و خوی افراد ایجاد می‌کنند و یکی از مهم‌ترین اثرات مصرف بیش از حد قهوه و شکلات اعتیاد به آنها می باشد.

باید در نظر داشت که تمامی خوراکی تا زمانیکه سلامتی را با اختلال مواجه نسازند برای بدن مناسب هستند و در صورت سوء مصرف نه تنهای موجب بیماری جسمی می‌شوند، سلامت روح را نیز با خطر مواجه می‌سازند. مجموعه cafe7n امکان خرید آنلاین قهوه و شکلات را برای مشتریان گرانقدر خود مهیا می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *