مقاله

فواید شکلات بر رشد مو

امروزه بسیاری از سالن‌های زیبایی جهان از ماسک‌های موی شکلاتی بهره می‌برند. مجله Cafe7n در این مقاله یک روش عالی و مقرون به صرفه را برای حفاظت از مو به مورد بررسی قرار می‌دهد. روزانه افراد هزینه‌های گزافی را صرف زیبایی موهای خود می‌کنند که در اکثر مواقع نیز به نتیجه مطلوب نمی‌رسند، ماسک‌های موی شکلاتی اثربخشی بالایی در سلامت مو به ارمغان می‌آورد. ماسک شکلاتی باعث درخشش و نرمی موهای فرد می‌شود.

چگونه یک ماسک موی شکلاتی بسازم؟

در وهله اول باید این باور را داشته باشید که بسیار از موارد طبیعی اثرگذاری بالاتری نسبت به موارد شیمیایی دارند. طریقه ساخت ماسک مو بسیار ساده و هموار می‌باشد. موارد مورد نیاز ماسک شکلات به قرار ذیل می‌باشد:

  •  یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو
  •  یک قاشق چایی خوری کره کاکائو
  • یک قاشق چایی خوری عسل ارگانیک
  •  یک قاشف چایی خوری روغن

فواید پودر کاکائو برای مو

پودر کاکائو حاوی چربی (22٪)، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی، اسیدهای آلی است، همه این موارد در سلامت نگه‌داشتن نقش موثری دارند. توصیه Cafe7n بهره گیری از مواد گیاهی در حفاظت و سلامت بدن افراد می‌باشد، چنانچه موهای شما آسیب دیده نگران نباشید با استفاده از ماسک کاکائو، نرمی و زندگی را دوباره به موهای خود برگردانید.

خرید آنلاین شکلات

خرید آنلاین شکلات

ماسک مو کاکائو داروی طبیعی برای رشد مو

کاکائو سرشار از منیزیم است، ماده معدنی درون آن به جلوگیری از ریزش مو کمک شایانی می‌کند و همانطور که می‌دانید شکلات بالاترین میزان آنتی اکسیدان را دارد که برای حفاظت مو بسیار عالی می‌باشد. ماسک شکلات علاوه بر سلامت، درخشش، نشاط، گردش خون در پوست سر را نیز گسترش می‌دهد و موجب تحریک فولیکول های موی سر می‌گردد.

چگونه می‌توان از ماسک موی شکلات استفاده کرد؟

باید مایعات را باهم ترکیب کنید و مقداری گرما به آن دهید، برای جلوگیری از توده‌ای شدن ذرات شکلات بهتر است از برس استفاده نمایید و با دقت و احتیاط موهای خود را شانه کنید. پیشنهاد کافه 7n استفاده از ماسک در محیط نظیف و پاکیزه می‌باشد. حدوا بین 40 الی 60 دقیقه ماسک را روی سر خود قرار دهید و بعد اقدام به شست و شوی آن نمایید. تقریبا این فرآیند را هر هفته انجام دهید.

مجموعه cafe7n با ارائه مقالات خود شما را از فواید قهوه و شکلات مطلع می‌کند. تمامی محصولات در سایت cafe7n به صورت آنلاین عرضه می‌گردد. خرید آنلاین شکلات در کمترین زمان در سایت انجام می‌پذیرد و در کوتاهترین مدت محصول انتخابی به مخاطب ارائه داده می‌شود. تمامی محصولات کافه 7n اورجینال می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *