مقاله

شکلات های دنیا کجا تولید می شوند؟

مجله cafe7n در این مقاله به بیان بهترین تولید‌کنندگان شکلات در جهان می‌پردازد. کشور فرانسه در این همیشه زمینه پرچم‌دار است، چرا که فرانسه تمهیدات مشخصی در تولیدات شکلات به کار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید فرانسوی‌ها در تولیدات شکلات از کاکائو استاندارد و مجاز استفاده می‌کنند، تمامی ترکیبات به کارگرفته شده در ساخت شکلات باید طبیعی و خالص باشند تا علاوه بر سلامتی، تداعی‌بخش طعم دلپذیری نیز باشند. از آنجا که نوشیدنی کاکائو طعم و مزه غنی دارد، بدون تردید شکلات‌های فرانسوی جزء بهترین‌های جهان محسوب می‌شوند.

رتبه‌بندی تولید شکلات

با توجه به اینکه عطر و طعم شکلات با کیفیت دانه‌های کاکائو ارتباط مستقیم دارد، برخی از کشورها در تولید شکلات جایگاه ویژه‌ای دارند. به طور مثال: شکلات از ونزوئلا، برزیل، ساحل عاج، ماداگاسکار، آمریکای مرکزی و کارائیب به دست می‌آید. رابرت لینکسی، صاحب Maison du Chocolat پاریس، “Ariba” از آمریکای مرکزی برجسته‌ترین تولیدکننده دانه‌های کاکائو محسوب می‌شود.

خرید آنلاین شکلات

خرید آنلاین شکلات

همه چیز در رابطه با شکلات از دید کافه 7n

ترکیب رنگ‌های به کار گرفته شده در شکلات‌ها تیره، سفید، شیری با مواد جامد کاکائو و با رنگ آمیزی قهوه‌ای دیده می‌شوند که شکل‌ها و طعم‌های متنوعی دارند، حتی در خیلی موارد با دسرها و خوارکی‌های دیگر نیز ترکیب می‌شوند. تولید شکلات‌ها بیشتر در مناطق گرمسیر رخ می‌دهد. صنعت شکلات‌سازی به سه دسته تقسیم می‌شود:

  •  کاکائوهای جامد
  •  شکلات‌های مایع
  •  شکلات‌های ترکیبی

درصد شکلات

یکی از مواردی که در خرید آنلاین شکلات اهمیت ویژه‌ای دارد توجه به درصد شکلات است. شکلات‌ها از ترکیبات مختلفی تشکیل می‌شوند و فرآورده‌های فرعی تاثیر بسزایی در طعم و مزه آنها دارند. طبیعیست که شکلات خام 99 درصد برای همه افراد جذاب به نظر نمی‌رسد و حضور این ترکیبات مزه دلپذیری به آن می‌دهد. درصد تعیین شده در شکلات مطابق با سلیقه افراد می‌باشد.

انسان‌ها طبع‌های مختلفی دارند و از این رو هر کس بر حسب میل و علاقه خود شکلات موردنظر را تهیه می‌کند. Cafe7n در دو دسته‌بندی شکلات تلخ و شیرین امکان خرید آنلاین شکلات را برای کاربران خود مهیا می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *